Help, ik heb een klacht
Wij streven er iedere dag naar om u de beste zorg te verlenen.
Bent u onverhoopt toch ontevreden over de bejegening, behandeling of rekening van uw tandarts? Dit is wat u eraan kunt doen:
1. Praat met uw tandarts
Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt of wat u dwars zit. De tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan samen zoeken naar een oplossing.
2. Vraag advies van het Tandheeldkundig Informatie Punt
Als u er samen niet uitkomt of u wilt uw klacht met een onafhankelijke partij bespreken.
De medewerkers van TIP kunnen je adviseren, informeren en ze verwijzen door als dat nodig is.
Voor de duidelijkheid: het TIP is telefonisch niet bereikbaar.
3. Dien een klacht in
Komt u er dan alsnog niet uit? Dan kunt u een klacht indienen.
U kunt gebruik maken van het formulier van de KNMT waarbij Mondzorg Molenbeecke is aangesloten, via onderstaande knop.